Технічний сервіс АПК1. Що вказує на білий дим з вихлопної труби дизеля:а) Низька компресія за зношення ЦПГ б) Угар картерного масла в) Неповне згоряння палива 2. Двигун прослуховується: а) Дралоскопом б) Стетоскопом в) Моментоскопом 3. Перевірка роботи центрифуги потрібна для: а) промивання двигуна б) якості роботи масляного насосу в) якості очищення масла 4. Змінення зазору у клапанному механізму ГРМ приводить до: а) змінення тиску масла у системі б) змінення фаз газорозподілу в) змінення якості масла 5. Забруднення паро-повітрянного клапану у системі охолодження приводить до: а) підвищення температури охолоджуючої рідини б) зменшення температури охолоджуючої рідини в) нічого не зміниться 6. Яким способом можна перевірити стан ЦПГ: а) за допомогою компресіметра б) вимірянням кількості картерних газів в) вимірюванням щільності пневматичними приборами калібрами г) 1,2,3 7. Менісковий моментоскоп призначений: а) для визначення моменту подачі палива паливним насосом б) для визначення кількості подачі палива паливним насосом в) для визначення тиску подачі палива паливним насосом 8. Технічний стан трансмісій визначається: а) динамометром б) сумарним боковим зазором в) тиском у шинах 9. Тиск при регулюванні форсунки вказує: а) робочий тиск форсунки б) максимальний тиск форсунки в) початок підйому голки розпилювача 10. Кут замкнутого стану контактів вказує на: а) зазор між контактами б) ємність конденсатору в) стан контактів 11. Рівень електроліту у АКБ: а) 20-25 мм б) 10-15 мм в) 15-20 мм 12. Понижена щільність електроліту АКБ вказує на: а) потрібність зарядки АКБ б) долити електроліт у АКБ в) долити дистильовану воду у АКБ 13. Стан головної муфти зчеплення перевіряють на: а) буксування, наявність сторонніх звуків б) неповне включення, різке включення в) 1,2 14. Технічний стан стартерів визначають за: а) падінням напруги на АКБ під час обертання колінчастого валу б) відсутності напруги на стартері в) часом роботи 15. Форсунку перевіряють на: а) якість розпилення б) тиск початку впорскування палива в) герметичність розпилювача г) 1,2,3 16. Мотор-тестер призначений для: а) діагностування всього двигуна б) діагностування окремих систем і механізмів двигуна в) 1,2 17. Сканер призначений для: а) сканування систем і механізмів двигуна і зміненням їх параметрів б) сканування систем і механізмів двигуна без змінення їх параметрів 18. Діагностування призначено для: а) визначення технічного стану машин з їх розбиранням б) визначення технічного стану машин без їх розбирання |
|