Технічний сервіс АПК

1. Що вказує на білий дим з вихлопної труби дизеля:
а) Низька компресія за зношення ЦПГ
б) Угар картерного масла
в) Неповне згоряння палива

2. Двигун прослуховується:
а) Дралоскопом
б) Стетоскопом
в) Моментоскопом

3. Перевірка роботи центрифуги потрібна для:
а) промивання двигуна
б) якості роботи масляного насосу
в) якості очищення масла

4. Змінення зазору у клапанному механізму ГРМ приводить до:
а) змінення тиску масла у системі
б) змінення фаз газорозподілу
в) змінення якості масла

5. Забруднення паро-повітрянного клапану у системі охолодження приводить до:
а) підвищення температури охолоджуючої рідини
б) зменшення температури охолоджуючої рідини
в) нічого не зміниться

6. Яким способом можна перевірити стан ЦПГ:
а) за допомогою компресіметра
б) вимірянням кількості картерних газів
в) вимірюванням щільності пневматичними приборами калібрами
г) 1,2,3

7. Менісковий моментоскоп призначений:
а) для визначення моменту подачі палива паливним насосом
б) для визначення кількості подачі палива паливним насосом
в) для визначення тиску подачі палива паливним насосом

8. Технічний стан трансмісій визначається:
а) динамометром
б) сумарним боковим зазором
в) тиском у шинах

9. Тиск при регулюванні форсунки вказує:
а) робочий тиск форсунки
б) максимальний тиск форсунки
в) початок підйому голки розпилювача

10. Кут замкнутого стану контактів вказує на:
а) зазор між контактами
б) ємність конденсатору
в) стан контактів

11. Рівень електроліту у АКБ:
а) 20-25 мм
б) 10-15 мм
в) 15-20 мм

12. Понижена щільність електроліту АКБ вказує на:
а) потрібність зарядки АКБ
б) долити електроліт у АКБ
в) долити дистильовану воду у АКБ


13. Стан головної муфти зчеплення перевіряють на:
а) буксування, наявність сторонніх звуків
б) неповне включення, різке включення
в) 1,2

14. Технічний стан стартерів визначають за:
а) падінням напруги на АКБ під час обертання колінчастого валу
б) відсутності напруги на стартері
в) часом роботи

15. Форсунку перевіряють на:
а) якість розпилення
б) тиск початку впорскування палива
в) герметичність розпилювача
г) 1,2,3

16. Мотор-тестер призначений для:
а) діагностування всього двигуна
б) діагностування окремих систем і механізмів двигуна
в) 1,2

17. Сканер призначений для:
а) сканування систем і механізмів двигуна і зміненням їх параметрів
б) сканування систем і механізмів двигуна без змінення їх параметрів

18. Діагностування призначено для:
а) визначення технічного стану машин з їх розбиранням
б) визначення технічного стану машин без їх розбирання
Меню сайта
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0