1. Що вказує на білий дим з
вихлопної труби дизеля:
а) Низька компресія за зношення ЦПГ
б)
Угар картерного масла
в) Неповне згоряння палива
2. Двигун
прослуховується:
а) Дралоскопом
б) Стетоскопом
в)
Моментоскопом
3. Перевірка роботи центрифуги потрібна для:
а)
промивання двигуна
б) якості роботи масляного насосу
в) якості
очищення масла
4. Змінення зазору у клапанному механізму ГРМ
приводить до:
а) змінення тиску масла у системі
б) змінення фаз
газорозподілу
в) змінення якості масла
5. Забруднення
паро-повітрянного клапану у системі охолодження приводить до:
а)
підвищення температури охолоджуючої рідини
б) зменшення температури
охолоджуючої рідини
в) нічого не зміниться
6. Яким способом
можна перевірити стан ЦПГ:
а) за допомогою компресіметра
б)
вимірянням кількості картерних газів
в) вимірюванням щільності
пневматичними приборами калібрами
г) 1,2,3
7. Менісковий
моментоскоп призначений:
а) для визначення моменту подачі палива
паливним насосом
б) для визначення кількості подачі палива паливним
насосом
в) для визначення тиску подачі палива паливним насосом
8.
Технічний стан трансмісій визначається:
а) динамометром
б)
сумарним боковим зазором
в) тиском у шинах
9. Тиск при
регулюванні форсунки вказує:
а) робочий тиск форсунки
б)
максимальний тиск форсунки
в) початок підйому голки розпилювача
10.
Кут замкнутого стану контактів вказує на:
а) зазор між контактами
б)
ємність конденсатору
в) стан контактів
11. Рівень електроліту
у АКБ:
а) 20-25 мм
б) 10-15 мм
в) 15-20 мм
12. Понижена
щільність електроліту АКБ вказує на:
а) потрібність зарядки АКБ
б)
долити електроліт у АКБ
в) долити дистильовану воду у АКБ
13.
Стан головної муфти зчеплення перевіряють на:
а) буксування,
наявність сторонніх звуків
б) неповне включення, різке включення
в)
1,2
14. Технічний стан стартерів визначають за:
а) падінням
напруги на АКБ під час обертання колінчастого валу
б) відсутності
напруги на стартері
в) часом роботи
15. Форсунку перевіряють
на:
а) якість розпилення
б) тиск початку впорскування палива
в)
герметичність розпилювача
г) 1,2,3
16. Мотор-тестер
призначений для:
а) діагностування всього двигуна
б)
діагностування окремих систем і механізмів двигуна
в) 1,2
17.
Сканер призначений для:
а) сканування систем і механізмів двигуна і
зміненням їх параметрів
б) сканування систем і механізмів двигуна без
змінення їх параметрів
18. Діагностування призначено для:
а)
визначення технічного стану машин з їх розбиранням
б) визначення
технічного стану машин без їх розбирання